上海约拍联系微博吧

Up -

[今天最后一首 依旧致敬JohnCarney]

[昨天看完了Sing Street]

[最爱的是电影如我所期待的那样没有真正的结局]

[带着音乐的男孩和带着照片的女孩]

[在风浪里的小船上大声笑着 和游轮上的人招手]
[就像我一直相信 多年以后 无论成功与否]
[最让我恋恋不舍的一定是追逐的路上迎面的风]
[我来到这儿 彻彻底底 只有一次]

[嗯 我们去伦敦]


It’s two o’clock on the edge of the morning
现在是凌晨两点
She’s running magical circles around my head
她在我脑子里挥之不去
I head to ride on a dream she’s driving
我坐上了她的梦想之车

She turns to kiss me, I crash back into bed
她转身吻我 被我撞回床上
Across the street on a grayed-out Monday
徘徊在灰色星期一的街道上
I see the girl with the eyes I can’t describe
我看到一个女孩儿 眼神难以形容
And suddenly it’s a perfect Sunday
突然变成了美好的周末
And everything is more real than life
一切都那么真实
I think I’m back in the dream
我以为我回到了梦中
I think I’m back on the ceiling
我好像回到了天花板上
It’s such a beautiful feeling
这种感觉真奇妙
Going up
起来吧
She lights me up
她照亮了我
She breaks me up
打破我的美梦
She lets me up
把我叫醒

评论
热度(3)

© VanleighXXX | Powered by LOFTER