上海约拍联系微博吧

Tell Me If You Wanna Go Home - Keira Knightley

[致敬John Carney]

[Begin again]




maybe
也许 
You don't have to smile so sad
你不必如此的友善 
Laugh when you're feeling bad
假装治愈我的心 
I promise I won't
我承诺不会 
Chase you
追着你 
You don't have to dance so blue
你不必这么阴郁的舞蹈 
You don't have to say I do
你不必说你愿意 
When baby you don't
当你不愿意的时候 
Just tell me
就告诉我 
The one thing you never told me
你未说出口的话 
Then let go of me
让我走 
Hell just throw me
扔我进地狱 
Maybe if you wanna go home
也许你想回家 
Tell me if I'm back on my own
告诉我是否回到我自己的家 
Giving back a heart that's on loan
还给我曾借给你的心 
Just tell me if you wanna go home
如果你想回家就告诉我 
Oh maybe
也许 
You don't have to kill so kind
你不必如此的友善 
Pretend to ease my mind
假装治愈我的心 
When baby you won't
当宝贝你不会的时候 
Oh sugar
哦亲爱的 
You don't have to be so sweet
你不必甜言蜜语 
I know who you're going to meet
我知道你会遇见谁 
Don't say that I don't
不要说,我不喜欢 
So maybe
所以 也许 
I won't let your memory haunt me
我不会让关于你的回忆困扰着我 
I'll be sleepwalking
我会跟孤独 
With the lonely
一起梦游 
If you're taking me home
如果你带我回家 
Tell me if I'm back on my own
告诉我是否回到我自己的家 
Giving back a heart that's on loan
还给我曾借给你的心 
Just tell me if you wanna go home
如果你想回家就告诉我 
Tell me if you wanna go home  
如果你想回家就告诉我 
(Cause I'm just not sure) 
因为我不太确定 
Tell me if I'm back on my own  
告诉我是否回到我自己的家 
(How to get back there) 
该怎么回去 
Giving back a heart  
还给我曾借给你的心 
that's on loan (And I just can't bear) 
只是我再也无法承受 
Tell me if you wanna go home  
如果你想回家就告诉我 
(If you're not there) 
如果你不在那里 

评论
热度(5)

© VanleighXXX | Powered by LOFTER